gårdagen

Publicerat: 2010-05-30 / 15:38:19
Igår firade vi morsdag istället för idag.
Jag och sophia gav mamma en förstorning på Vilda
och 2 buketter blommer (hon köpte en och jag en, inte med flit hehe),
men tjusiga var dom allt! Och eftersom pappa fick ryggskott så
erbjöd jag mig att handla till dom, så det gjorde jag och sophia.

klicka på bilderna för att se i större format
 





kvällen däremot bestod av grillning.
nu har jag snart en ny vecka att "se framemot" med massor plugg..eftersom jag har tenta på fredag.

Kommentarer
Cassi | 2010-05-31 / 08:56:18

men gud så god den såg ut ;o hoppas du åt en bit åt mig med ;)

KATTIS ♥ | 2010-06-01 / 00:48:42

nu blev jag sjukt sugen på den där tårtan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: