eurovision song contest

Publicerat: 2010-05-28 / 09:24:58

Jaa jag tänkte väl tjola om detta precis som ni andra..

igår så gick inte sverige vidare, konstigt tycker jag, anna är ju så duktig och jag gillar låten :)
men men nästan skönt att vi inte gick vidare, då slipper man sitta framför tv:n en fin
(kanske) sommarkväll. Och varje år blir man lika frusterande att sverige inte ens kommer bland
dom topp tio och nu i år så slipper vi det frustantionen ialla fall hehe.

Idag är det fint väder här eller ja hitills iaf.. har redan hunnit varit ute med Vilda :)
Blir nog att sitta ute och plugga om det tänker fortsätta vara såhär fint.


Kommentarer
Emmis | 2010-05-28 / 09:29:09

gumman då =D det har ju inte hänt nått än så länge XD knas <3

Linnéa | 2010-05-28 / 09:33:37

Jag kan faktiskt hålla med dig lite där, det är lite positivt trots allt att vi inte kom med...jag kan inte ens se finalen så nu behöver jag inte sörja det längre^^ Fast jag tyckte ju å andra sidan inte att hon var så bra :P



Jag hakar nog på din idé och sätter mig ute och pluggar...

J o n a s | 2010-05-28 / 09:50:43

/Svar/ aw tack så mycket <:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: