:)

Publicerat: 2010-05-17 / 19:54:38
ååh man blir så glad av denna värme :)
Jag och Emanuel gick på en promenad med Vilda ner till Brittsand idag
och det var så skönt att man till och med kunde gå utan tröja, jippie!
Har pluggat lite idag med såklart, men juridik är fasiken inte kul..
Vill att skolan ska vara över nu så man får tjäna lite pengar och njuta av sommaren!!
Jag blir förresten att jobba på spendrups i sommar, tummen upp för det!

Btw så har jag hittat en suuuuuper söt klänning från nelly.
Men kan inte köpa den eftersom den kostar mycket och för att storleken inte finns.
Rosa Dress SEK 539, Jarlo - NELLY.COM
nu ska jag kika runt lite här och snart ska jag baka kladdkaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: