veckans slut..

Publicerat: 2010-03-07 / 14:50:47
jag och sophia har precis badat hennes könsmogna katt, gick jätte bra, inte ett enda lite ljud gav hon ifrån sig och det är ju väldigt ovanligt när man badar katter . Nu däremot går hon och låter en massa, gullis!
Vi var nyss nere på stan också och då fyndade jag en hundbok. Har redan hunnit läst i den och den är verkligen super bra, står på det viset som vi lär Vilda dvs positivt och inte med straff! :) Sedan så köpte både jag och sophia en förhållande bok, vi och våra partner ska fylla i den tillsammans om varandra typ.. verkar rolig :D det var också ett fynd! Bilder på allt kommer sen när jag är hemma!
Idag så kommer även emelie ner till oss med sin hund, så dom får träffas lite mer, blir roligt :)
Men nu ska jag göra mig iordning, ska träffa emanuel ca 15.30.

Ciao!

Kommentarer
E M M A | 2010-03-07 / 16:52:47

haha ja:d va gör du

sophia | 2010-03-07 / 16:57:34

kul att hon inte heter "Ängla" längre utan "Sophias könsmogna katt"...Hahhahahah

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: