soon bedtime

Publicerat: 2010-03-16 / 21:59:29

passar på att skriva ett inlägg här när man väl har tid ;)
har lagt ut min vackra balklänning nu på försäljning, så om någon vill vara riktigt fin på balen så tycker jag ni ska klicka här! Alla flickors/kvinnors dröm är det allt!
Imorgon blir det att plugga har över 100 tentafrågor att plugga in suck..har ju tenta nästa fredag..
men imorgon är det även dans och det kommer ju lätt göra dagen mycket roligare!
Nu ska jag gå och göra mig iordning för att hoppa i kojs tihi, godnatt då!

klänningen upptill, älskar verkligen den! btw har suddat bort ansiktet så
det blir fokus på klänningen istället!



jag idag, helt osminkad + myskläder, det gillas!


Kommentarer
Anonym | 2010-03-17 / 08:48:33

FYNDA FYNDA! http://shoppingzenter.blogg.se/

Blogg:
Johanna | 2010-03-18 / 23:57:18

älskar mysiga dagar utan smink och bara myskläder:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: