skön sköna helg

Publicerat: 2010-03-13 / 12:20:02
visst är det skönt med helg? Skönt var det att vakna upp bredvid min älskling, vi ligger jämt och håller om varandra på nätterna, så gosigt! Nu har han precis nödat sig vid datorn så nu var det faktiskt min tur ;) haha! Får se om han tar sig i kragen och bäddar sängen ;) vilken retsticka man kan vara ibland!
Nåja igår så kollade vi på massor med filmen varav två var skräckfilmer, "drag me to hell" och "dawn of the dead" och dom var faktiskt bra något jag tycker ni borde se om ni gillar att bli skrämda ! Vi kollade även på filmen "up" och jag tror den blev en av mina favvo filmer nu :) Fick nyss en kudde i fejjan, emanuel tyckte jag var lite retig där tror jag :P men nu ska jag dra, vi ska typ åka om en kvart, skriver mer när jag är hemma :)


Kommentarer
Anonym | 2010-03-13 / 12:44:55

"drag me to hell" är rätt bra faktiskt :)

Blogg:
ida myrin ♥ | 2010-03-13 / 15:29:27

sv: jaså? :D jag och en kompis har pratat om det :)

japp, jag bor i karlstad, haha :)

kram ♥

rosemarie | 2010-03-13 / 20:21:43

hihi tack detsamma :)



vad hittar du på med då? :)

kram <3

Sophia | 2010-03-13 / 23:49:37

du kanske kan skicka några bilder om du har tid och orkar någon dag? Eller skicka med mamma usb minnet på måndag när hon ska hämta brillorna hos mig? Vill ha bilder, du tog så fina... :)

Nenna | 2010-03-14 / 10:00:51

bra filmer (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: