rolig helg

Publicerat: 2010-03-21 / 21:30:38

igår blev det som sagt utgång på solo här i ludvika. Jag och sophia hade först förfest hemma hos henne, vi spelade mario och lyssnade på musik, riktigt trevligt & framför allt roligt!
Sedan vid 11 tiden drog vi till solo eftersom Jesper (sophias boyfriend) skulle spela med sitt band Vales där, dem var duktiga lär jag allt säga! Absolut något man skulle kunna gå fler gånger och titta på!
Jag och sophia dansade (dansade roligt och inte seriöst! ;)) och hade det jätte roligt! Tror jag måste umgås mer med min kära syster, för jag har verkligen upptänkt att vi har jätte roligt :) Hon och jag behöver nog bägge ibland ha lite sådana här helger dvs helger där man gör lite annat än det man gör på vardagarna!

Idag när jag kom hem blev Vilda helt till sig, hon skulle pussa på mig en massa och sedan så följde hon efter mig vart jag än gick tills hon förmodligen förstog att jag inte skulle åka ifrån henne igen. gulliga vilda !
Nu är jag färdig att hoppa i kojs men först blir det ett låååååångt samtal med min bejb!



gose bebisen !


Kommentarer
Sophia | 2010-03-22 / 14:20:43

Jag kan nog den 8:e april. Får sitta och plugga i Gonäs. Vilken tid behöver jag vara där då?

Sophia | 2010-03-22 / 14:27:49

Då kommer jag väl direkt på morgonen då.. När kommer du hem därifrån då?

Har du kommit på vad som ska stå på hjärtat? :)

cassipassi | 2010-03-22 / 15:22:15

ja det hoppas jag med ;/ jag hade tydligen streptokocker och går inte svullnaden ner om ca två-tre dagar måste jag dit igen för då ska dom skära och ta bort varet =( så jag hoppas verkligen att det försvinner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: