retuschera hit och dit

Publicerat: 2010-03-28 / 11:30:26

hm kissie retuscherar inte alls sina bilder...

denna bild är från
http://dennism.se/ ... dvs den icke retusherade bilden..



denna bild hittar man på kissies blogg.. vilken skillnad va?
ögonfransarna är till och med annorlunda + ögonbrynen läpparna och självklart
har hon gjort sig själv brunare.. herregud vilka komplex människan måste ha..


nåja tyckte att det var roligt att visa det!
Nu blir det att ta reda på disken ínnan mamma och pappa kommer hem :)
ciao amigos!


Kommentarer
Sophia | 2010-03-28 / 12:42:07

Roligt :) haha..

cassipassi | 2010-03-28 / 14:21:33

du skulle bara veta ;) nej men gör det för att skoja, haha fick lov att sova hos min syster ;s hon vart full som en kastrull ;o kunde knappt gå och hon vart utslängd från solo, ojoj att den lilla sparveln skulle kunna festa så det trodde man inte. haha

lovisa | 2010-03-28 / 18:10:22

ja. hon lurar sina läsare. jag tror att om jag skulle se henne irl skulle jag inte känna igen henne. haha. hur är det med dig idag?(:

malin k | 2010-04-09 / 22:19:42

haha, ser det! hon ser ut att ha markerat brösten med en skugga oxå, hehe.. eller?

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: