redo?

Publicerat: 2010-03-26 / 10:04:10
nej jag är inte redo att göra tentan idag, känns som om jag inte kommer klara det..
men jag ska självklart göra mitt bästa och jag hoppas det räcker till!
Tentan börjar kl 14 och jag ska göra den på samarkand här i ludvika eftersom det är en salstenta.
En till tjej från min utbilding som kommer från hedemora ska också göra tentan här, skönt så man slipper sitta själv! Har precis varit ute med vilda, hon behövde springa av sig lite så jag kan få tid att plugga lite den sista tiden som är kvar. Nu när vi kom in så la hon sig direkt och sov, en sötnos är hon allt!

Senare idag blir det att träffa min kära nadia, usch så jag har längtat efter henne!
Men nu äntligen kommer hon till ludvika :D Hon blir att sova kvar hos mig idag och då
kommer det alltså bli massor med flum och prata minnen, wonderbart!
Älskar att prata minnen med henne, det är ju med henne man har upplevt och gjort allt tok ♥
Tänk att vi varit bästa vänner i snart 6år, men det känns som om vi alltid kännt varandra, det har bägge vi tyckt sedan första gången. Alla som vi träffar tror också att vi alltid varit vänner, men vi träffades i 8an och sen dess har vi alltid hållit ihop. Jag är överlycklig att hon kommer hit! Skulle kunna skriva tusen A4 om oss två men det orkar jag inte, men jag lovar att ni aldrig skulle bli uttråkade om jag gjorde de, för vi har nämligen varit med om en hel del äventyr!

nadius & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: