mysdag

Publicerat: 2010-03-28 / 14:55:37
riktig mysdag är det idag, springer runt i mjukiskläder och har det gött!
Var ute med Vilda till sjöfallet vid 9 tiden på morgonen så hon fick springa av sig lite, det gillade hon!
Har fått gått upp 2 gånger på natten för att lilla vilda behövde kissa. Första gången så stog hon bara och kollade på mig och då vaknade jag såklart och då förstog jag att hon behövde gå ut och andra gången hörde jag hur hon höll på att böka i sin bädd och då tänkte jag att det är väl lika bra att man går ut med gullet ifall hon är lite nödig :) Har varit mysigt att fått varit själv med henne hela helgen!

idag ska man ställa om till sommartid, har ni gjort det?
själv har jag inte gjort det ännu, visst är det så att man ska ställa fram en timme?

tog lite hastiga kort idag..

gillade när man satte fokuset på mitten av blomman istället för hela.


en färsk apelsin! Tycker om ljusa bakgrunder!


en pytte liten "växt" som kommer bli stoor..


och avslutar med en liten bild på bubbsen, så tjusig så :)

Kommentarer
Sophia | 2010-03-28 / 16:12:23

Sötnos!

Vilka fina bilder du har tagit :)

Håller på med min muntliga presentation. Känns lite bättre nu för nu har jag fått ner lite på datorn :)

puss

Hanna Linea Jönsson | 2010-03-28 / 16:51:26

Söt katt!

Trixie | 2010-03-28 / 19:08:04

Underbar katt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: