just dance

Publicerat: 2010-03-10 / 14:40:07
åh ja jag ska dansa idag! Ska försöka vara med på det mesta på dansen, men kanske inte styrkan eftersom jag inte är fullt frisk.. brukar ju bara bli värre om man anstränger sig för mkt, typiskt! Men jag ska vara med på det mesta så jag kommer allt bli svettig ändå ;)
Vilda ligger och sover därför tänkte jag ta mig en lång skön dusch kanske? vi får se!
Förresten så var Vilda allt för gullig idag! Vi har någon hal fläck på golvet vid tv:n och när jag skulle sätta i kontakten så ramlade jag självklart omkull där och slog i mig.. gjorde ont, men Vilda var snabbt på plats och tröstade mig genom att krama om mig med sina tassar och pussa mig jätte mycket :) urgulligt!
bra go är hon allt våran lilla bebis ♥




Kommentarer
yasmine | 2010-03-10 / 14:48:09

Gud vilken sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: