jobbig natt.

Publicerat: 2010-03-02 / 11:58:51
åh fyfasiken va ont jag har haft i tänderna i natt.. :( dom spännde ju som fan igår och sedan så fick jag börja med gummisnoddar och det kan jag lova gör ont! Kl 6 hade jag fått nog och gick upp och tog 2 panodil.. men denna värk är lätt värt det, jag kommer ju få jätte snygga tänder ;) kanske blir det ett hollywood smile? :) btw så blev det helt okej med brun utan sol grejset jag använde här om dagen, blev att se bättre ut efter 1 dag.Tyckte först att det blev jätte fläckigt men det blev faktiskt ganska så bra ändå :) Ska göra det sen igen innan vi åker utomlands, så slipper jag vara så vit då :P Nu ska jag göra klart uppgiften så jag slipper plugga imorgon eftersom emanuel kommer hit och sover från idag tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: