ibland leker då livet

Publicerat: 2010-03-14 / 16:09:39
Ja då ska vi se vart jag ska börja, ha hänt ganska mycket nu i helgen.
Men som ni vet sov jag iaf hos Emanuel fredag till lördag, var riktigt mysigt !
Sedan så åkte jag hem för emanuel skulle jobba och då när jag kom hem träffade Vilda Emelies hund nova, denna gång gick det jätte bra och dom lekte som bara den :) På kvällen kollade även jag på melodifestivalen, duktiga Anna får sjunga i Oslo. Kalas bra låt och hon gjorde uppträdandet skitbra med sin unika röst!
Tyckte ni att rätt vann?
Sedan så var sophia och jesper hem till oss med sina två katter, jag och sophia badade den äldsta katten :)
Jag hjälpte sophia att ta kort på sina smycken med.

Idag åkte jag och mamma iväg på morgonen med Vilda till två andra hundar, det gick också jätte bra!
Man blir så glad när det går så bra med andra hundar :)
Egentligen så skulle jag och emanuel gå på bio idag som alla andra söndagar ;) men tyvär så passade inte bussarna för mig och vi har ingen bil hemma, men det blir fler gånger! kanske nästa söndag who knows?!


jag och älsklingen gjorde ansiktsmask :)


min gullis !


Kommentarer
cassipassi | 2010-03-14 / 21:51:31

haha vad ni är söta tina! =)

ska du ut nåt i helgen gumman?

Linnéa | 2010-03-15 / 09:47:04

Haha, vad ni två är gulliga :P



Men Tina, vad säger du? Självklart var det ju Salem som skulle vinna! Satt här hemma i soffan med Jessica och kollade på melodifestivalen, satt och hoppa nästan som en tok över alla poäng. Nej, jag kanske skulle ta och bli norsk?! De kunde ju rösta bra! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: