hur ska jag kunna plugga?

Publicerat: 2010-03-24 / 09:35:41
Ringde nyss en ÄCKLIG SNUSKGUBBE ! Har ju lagt ut min balklänning på nätet och han sa att han ringde för att hans dotter ville ha den, jo tjena säger jag bara.. han lät redan från början skitsnuskig på rösten men jag tänkte väl att jag inte kan dömma personer för bara rösten.. men sedan så ställde han frågor om bröstens kupa och jag sa då vilken kupa klänningen passar för och då började han kommentera att dem såg ju så stora och fina ut.. inte nog med det han sa att han kunde betala pengar för att komma och kolla på den när jag har den på mig.. när han sa det la jag på luren! Varför i hela friden ska han komma och kolla på klänningen när jag har den på mig när det redan finns bilder på det ?! och varför kan inte hans jäkla dotter som han låtsas fanns följa med och testa den istället?! jävla äckel säger jag bara!!
Skriver detta inlägg så fler kvinnor blir uppmärksamma på dessa äckliga typer...

är ju konstant rädd nu.. men jag lär väl försöka plugga åtminstonde, ska sitta i köket så jag ser ifall snusket kommer.. han ringde ju som sagt på vårat hem nr och det går ju att spåra :S fyfan...

har ni någonsin blivit utsatt för något sådant ?
berätta gärna och hur gick ni tillväga med det, polisanmälde ni ?


Kommentarer
Ammi | 2010-03-24 / 09:59:28

sv: åh, tack så mkt :)

cassipassi | 2010-03-24 / 10:19:44

men fyfan vad äckligt ;s det är så typiskt att det händer just dig också ;o!

Sophia | 2010-03-24 / 10:28:32

jag ska slå han på truten. Äckelpäckel gubbe.

Linnéa | 2010-03-24 / 10:43:28

Helt seriöst, trodde han själv att du skulle gå på det lr? Sur man blir på sådana som han. Nej, man borde låsa in sådana där och lära dem hyfs! Och när dem väl lärt sig lite hyfs kan de få prova på att komma tillbaka till samhället...usch för dem!

sara | 2010-03-24 / 11:29:31

fyfan va äckligt :S

Blogg: http://ss
Johanna | 2010-03-24 / 11:54:10

Fy fan vad vidrigt! :O Förstår att du är rädd!

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: