gitarr och sång

Publicerat: 2010-03-15 / 17:20:03
sitter här och njuter av att mammsen sjunger och spelar gitarr, det måste vara bra för öronen!
Till och med katten ligger nedanför henne och njuter, hoppas ni förstår att hon sjunger vackert!
Dagens dag har bestått av prommenader och massa prat med mammsen :)
Nästa fredag har jag salstenta i "rehabiliteringsvetenskap i ur ett medicinskt perspektiv", ska börja plugga till det imorgon.
Snart åker mamma till kören och då tänkte jag ta mig an disken. Sedan ska jag ta och ringa min goding och tjola lite om allt möjligt, hetaste ämnet för oss nu är nog att vi åker utomlands snart ! Vi åker om EXAKT 46 dagar, wohooo! Jag längtar så otroligt mycket! Idag hittade jag även mina älskade blommiga skor som Emanuel trodde att råttorna ätit upp, måste ju ha med dom till mallorca  ;)
Idag har jag förresten lagt ut min balklänning till salu, hoppas att någon annan kommer få njuta av varje sekund i den vackra klänningen som jag gjorde!

suddade ut ansiktet så ingen behövde se att det var jag i tidningen & på nätet.
det ska ju vara fokus på klänningen och inte på mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: