fryslort

Publicerat: 2010-03-19 / 08:47:09
ja jag tror jag är en liten fryslort, vart jag än går fryser jag!
idag blir det mycket plugg, lär ju kunna ganska mycket av dem där ca 100 frågorna .. suck!
snart kommer sophia hit, roligt med lite sällskap! :) då blir nog vilda glad också :)
just nu ligger hon och sover så när sophia kommer så kommer hon bara FLYGA UPP! haha
Senare idag blir det att åka till emanuel :D
här om dagen skulle han komma till mig vid 5 tiden men han överraskade mig och kom vid 3 tiden, jag blev självklart jätte glad :) men jag hade ju varit duktig och setat och pluggat så därför hadde jag inte gjort mig iordning alls! Så jag sprang runt i pyjamas när han kom + att jag inte hade duschat + att jag inte hade borstat tänderna (disgusting I know). Bara för att jag älskar honom så fick han självklart komma in, men om det hade varit någon annan hade den direkt fått vandra hem igen, jag vet jag är snäll! Men iaf så var jag duktig att direkt hoppa in i duschen så jag blev en suuper fräch flickvän!

denna söta sak kommer från ett kinderägg, fick den av emanuel! tihi


nu blir det frulletime!


Kommentarer
Linnéa | 2010-03-19 / 13:56:29

Woho, du börjar bli jag ;) Hehe, ne, skoja bara. Tråkigt att du fryser så mycket... Men, men, du får glädja dig med att du har en varm pojkvän då ;)Kanske, vad vet jag :P

cassipassi | 2010-03-19 / 14:19:03

vad du är söt gumman!:)

men vill du med ut nästa helg? skulle vara grymt kul iaf! miss u

J O S E F I N E | 2010-03-19 / 14:35:26

Sv; Tack ska du ha =)



Vad ska du göra idag då?

KRAM

J O S E F I N E | 2010-03-19 / 14:48:19

Sv; Okej! Jobbigt med plugg.. borde också plugga, har spanska prov på måndag -.-



Får se lite vad som händer idag! Just nu är jag JÄTTE trött.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: