frukostnjutare!

Publicerat: 2010-03-09 / 10:00:37

Har precis ätit frukost, blev en rostad smörgås, fil + havrekudda och té. Gott! Sitter fortfarande och smuttar på téet :) Igår kväll så gjorde pappa iordning en drink med våran juicecentrifug, den kan man köra ner nästan alla frukter, grönsaker och bär i så det blir en jucie. Den är jätte bra! Den drinken så pappa gjorde han av broccoli, apelsin, morot och annanas :) mummsss!

visst är det fin färg på drinken ? :)

Är fortfarande förkyld.. hoppas det blir bättre till helgen! Tur att jag kan vila lite eftersom jag gjort klart det jag ska göra i skolan.


Kommentarer
Sophia | 2010-03-09 / 11:15:30

har sås vårt för de där drinkarna sen mamma och pappa tänkte förgifta mig. Broccoli i drinken låter inte allt för gott men om jag minns rätt så smakar det inte så mycket!

Blogg:
Nikoninan | 2010-03-09 / 11:44:37

jaha, uschdå men du blir nog botad eftersom vi har så mkt sol nu hihi ;) jo det är bara bra med mig : ) Hur går det i skolan då? :)

Emelie <3 | 2010-03-09 / 12:59:00

hejhej (:

allt bra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: