bästa på länge

Publicerat: 2010-03-27 / 11:45:24

Nu har nadia åkt hem eller hon skulle på kalas rättaresagt. Har varit skitroligt, kan säga att vi har skrattat så mycket att mamma kom in och frågade vad vi gjorde haha :) Nu kommer jag verkligen att sakna min tok! ♥
Men det kommer inte dröja allt för länge tills hon kommer igen, tur nog!
Var hem till henne en sväng igår innan vi drog hem till mig, myste ju lite med missebebisarna såklart.Fyfasiken va söta dem var! Förstår inte hur man kan säga att misse bebisar ser ut som råttor?! Dem är ju skit fina redan från början med mjuk päls och små gulliga tassar, tror jag blev kär i dem alla!
Tack för den roliga fredagen nadia och lite av lördagen med :)

Idag kommer Karlsson till mig, kul att träffa henne igen! Blir väl en massa skvaller snack ;) haha. Nej men jag tänkte nog baka en kladdkaka (om jag hinner!) och bjuu på när hon kommer .
Denna helg känns super bra eftersom jag får träffa dem bästa :)

en av bebisarna, hon håller i huvudet eftersom dem inte själv kan
hålla upp det. Gulligull ♥



så himla små och mjuka


mamman cooper ligger och njuter när bebisarna tuttar :)


Det var verkligen hur gulligt som helst att se kattungar när dem är så små!
Dessa bebisar var bara 3 dagar :)


Kommentarer
Josefine Andersson | 2010-03-27 / 19:01:04

så bra :)

ah hoppas du med får en bra helg :D

Dessie ♥ - En blogg om mig & mitt liv | 2010-03-28 / 15:57:24

Naaaw små bebisar! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: