både positivt och negativt

Publicerat: 2010-03-27 / 22:13:11

rubriken gäller vädret! Positivt med att det regnar är att snön försvinner och det negativa är att regn är så förbaskat tråkigt och man gör typ allt för att slippa gå ut i det.
Karlsson var iaf här på eftermiddagen och vi hade det jätte trevligt, satt och pratade en massa och bakade kladdkaka :) hon är så go ♥

Kom nyss in från en promenad med Vilda, usch va det regnade men måste faktiskt erkänna att jag inte tycker att det är tråkigt att gå ut med henne bara för det! Hon gillar ju att vara ute så då är det alltid lika kul!
Däremot så hatar jag att det är så mörkt ute :/  är lite mörkrädd måste jag medge, så jag går helst där det är lampor som lyser.. var ju förresten nyss earth our, tror ni jag släckte då eller? svar nej.. vågade ju inte, är ju helt själv och hur roligt är det att sitta i mörkret själv? typ inte alls kul! Imorgon kommer mamma och pappa hem efter att ha varit på ett spahotell från idag till imorgon :) dem hade köpt en present till mig, så gulligt av dem !


kläder för väder! gillar min fina mössa :)


nu blir det nog att sätta på någon film och kika lite tills jag blir trötter..
har ni gjort denna lördag ?


Kommentarer
Linnéa | 2010-03-27 / 23:44:22

Du är go Tina!



Ja, vad har jag gjort denna lördag? Hm, under dagen var jag med en helt underbar vän faktiskt! Det visste du inte va? ;) Och senare på kvällen blev jag feeeeet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: