1 mars

Publicerat: 2010-03-01 / 08:07:42
japp nu är det ny månad, inte långt kvar tills jag och emanuel åker till mallorca nu (åker den 30 april) :D
kommer bli så skööönt!
Helgen har varit toppen också, vart med emanuel hela helgen :) Sov hemma hos han i lördags, vi kikade på film men jag lyckades självklart somna när vi väl hade sättit på en bra film haha.. Sen så på söndagen så kollade vi på filmen "tooth fairy" på morgonen eftersom vi vaknade vid 7 tiden, riktigt bra film! Sedan vid lunch tiden så åkte vi till hans syster, busade med barnen hennes. Jätte trevligt och mysigt att få gosa med lilla Thea!
Senare så gick jag och emanuel också på bio, vi såg "shutter Iland" också sevärd kan jag säga! :)
Har verkligen haft fullt upp hela helgen, längesen jag hade så kul och mysigt!

Idag ska jag iväg till tandläkaren i faluuun, orkar inte..  men ändå så vill jag så jag någon gång kan få bli av med den! Känns som om det inte är nå långt kvar alls, hoppas ! 

 

Thea och jag :)

Kommentarer
Sophia | 2010-03-01 / 10:07:16

Du ser inte ut att vara så brun som på bilden nedanför. Tråkigt. Det hade varit roligt.

Blogg:
sophia | 2010-03-01 / 10:07:51

By the way så tog jag med Ballerina kakor till dig igår. Du får dem :) Smaka och sätt betyg :)

Blogg:
nadja | 2010-03-01 / 21:14:22

va sööt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: