njuter fullt ut av ledigheten

Publicerat: 2010-06-11 / 14:07:57
Tänkte väl passa på att skriva ett inlägg här för en gångs skull hehe .
Igår så grillade jag och emanuel iaf, på vårat "hemliga" ställe :)
Det var jätte mysigt och roligt, vi grillade kött och hade lyx potatissallad med chili till, gött!
Sen hade vi köpt 2 liter jordgubbar som vi tillslut proppade in i munnen för att se hur många
vi kunde få in och självklart slutade varje gång med att jag började skratta och alla åkte ut hehe ;P
Vid 10 tiden så började vi cykla hemmåt till mig och då fick vi kampas med alla äckliga knott och
mygg som ville in i våra ögon och mun, ble!
Jag fick ett bett vid ögat så det blev att svullna upp jätte mycket så jag blev kallad fetto-eye av
sophia och emanuel hehe. Ibland får man väl bjuda på sig själv även fast det inte var meningen ;)

Solnedgången som vi stannade och kollade på vägen hem.
Bilden är tagen med emanuels mobil.


Riktigt mysiga dagar har det varit med min gullis :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: