min fredag..

Publicerat: 2010-06-12 / 13:13:28
VAR BÄST! Först så fick jag vakna upp bredvid min vackra och
sen senare typ 5 tiden så kom världens bästa karlsson till mig :D
Jag och Karlsson satt och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord,
så himla härligt att hon äntligen är hemma i ludvika så jag träffa henne massor!
Sen åt vi tacos och sedan så satte vi på en skräck film måste bara nämna att karlsson hoppade
typ till hela tiden haha och bara för att hon hoppa så blev jag också att hoppa haha ;)
Det var kanon roligt att träffa karlsson som vanligt (!!!!), nu ser jag framemot att gå väsman runt hehe och
ha en skräckis kväll med nadia och jessica (jag & karlsson planerade).

Trailer på filmen som vi såg


jag tycker filmen var sevärd iaf!

Kommentarer
Linnéa | 2010-06-12 / 14:47:14

Det är faktiskt så att man SKA hoppa till skräckfilmer ;)

Underbart att kunna umgås med dig lite nu och då under sommaren! :D

Jessica | 2010-06-14 / 21:28:33

Vad trevligt, när ska vi ta och titta på skräkisen/skräkisnarna då? Och jag vill ha sol så man kan ta och gå!

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: