Helgen

Publicerat: 2010-06-20 / 15:58:29
Denna helg har verkligen varit efterlängtad!
Hade det kanon i fredags då jag sov hos älsklingen och
jag hade det kanon igår då Emelie, Tim (Emelies boyfriend) och Fillan kom
ner till mig och kikade på film och pratade en massa, kanon trevligt!
Lär säga att emelies kanin bebis är hur gullig som helst!!!
Kiwi har iaf skött sig bra hos Twinie, han har blivit tvättad av Kiwi så
allt har ju fungerat som man önskat :)
Idag har jag bara hitills tagit det lugnt, kollat på One tree hill och sen funderar
jag på om mamma skulle få klippa mig om jag vågar vill säga hehe ;)
Orkar inte vänta tills någon frisör har tid, tänkte bara klippa till axlarna
hur svårt kan det vara liksom ?! hehe inte allt för svårt får man väl hoppas.
Snart är det midsommar, det blir underbart !
Då ska jag baka en tårta, får se vad det blir för mumsig en ;)
På fredagen då så ska vi (jag och emanuel) vara med hans släkt
och sen på lördag blir det full fart med min familj, bättre kan det inte bli!


Hoppas på att få träffa denna söting kring midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: