första jobb dagen..

Publicerat: 2010-06-14 / 20:36:03
 ..gick mycket bättre än förväntat!
Jag tror jämt på det värsta när jag ska göra något,
känns ju lika bra så man är förberedd.
Var sjukt nervös när jag satt i bilen på väg dit
igår kväll, mådde illa och hade ont i magen :S
Men det släppte direkt när jag fick ett sådant bra
bemötande vilket var riktigt skönt :)
Jobbade iaf natt, halv 9 till sex på morgonen,
låååångt pass men jag lyckade hålla mig vaken hehe.
idag börjar jag tio istället och går till sex på morgonen
så lite kortare pass, goodigoodi!
Hoppas jag inte kommer bli en zombie pga att jag
kommer jobba natt ;) och hoppas denna natt
och alla andra dagar kommer gå lika bra som första.

Nu blir det att äta lite mat innan man åker.
katching!

Kommentarer
Linnéa | 2010-06-16 / 19:16:37

Kommer du bara jobba nätter?

Blogg:
tina | 2010-06-16 / 21:00:18

sv till linnea: nej var 3:dje vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: