blir bra sugen!

Publicerat: 2010-06-12 / 14:13:11
Åh ibland blir jag bara för sugen att flytta hemifrån!
Tänk så roligt att inreda lägenheten och bjuda hem folk till sin egen lägenhet.
Dock har jag bestämt mig att inte flytta förens om minst ett år, dels för att
vi nu har skaffat lilla underbara vilda och dels för att man tjänar mycket på att bo hemma.
Men det kommer bli underbart när man väl gör det, då kan jag äntligen köpa saker
och ha en plats där dom kan stå.. nu lär jag ju tänka vart jag kan ha sakerna, jag menar
jag har lixom bara ett fönster och allt utrymme på golvet är redan upptaget.. hehe.

Nåja jag drömmer mig bort ibland genom att kika på lägenheter, det skadar ju aldrig ;)







nu ska jag kika på one tree hill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: