ajjj..

Publicerat: 2010-06-03 / 12:59:03
usch jag har så ont i huvudet, det bara trycker jätte mycket på ena sidan :(
drömde inatt att jag hade jätte ont i magen, undra vad det tyder på?!
har setat ute och pluggat men fick lov att ta en lunch paus nu, magen kurrar ju till och med hehe.
Vilket underbart väder det är nu va? :) tror vi alla bleka svenskar gillar det !
Funderar på att gå upp och kika till kiwi (min kanin) som är hos emelie.
Här om dagen så testade vi om dom gick ihop och det fungerade galant, och eftersom
hennes kanin är ensam efter den andra kaninens bortgång och eftersom kiwi förmodligen skulle
gilla lite kaninsällskap så ska hon vara där ett tag :) Men självklart blir man att sakna bebisen
lite, tur är väl att vi inte bor nå långt ifrån varandra utan det är bara att vandra några meter
så är jag hos dom :) Vet ni förresten det första Kiwi gjorde när hon kom dit?
Självklart rymde hon hehe jädrans kanin ;) Hon hade lyckats sparka (?) upp en bräda
(som hennes kaninen aldrig gjort) och rymde, som tur var så kom emelie precis ut när
hon satt nedanför buren och ringde mig så vi har jagat kanin här om dagen också ;) haha!
Btw emelie grattis till körkortet emelie :D 

På lördag ska jag och sophia stå på loppis, roligt roligt !!
Nej nu blir det att ta något att äta.. tjohopp

Kommentarer
emelie | 2010-06-03 / 20:49:00

haha ja helt otroligt ;) men nu mår dom bra iaf :D

åh tack tjejen ! (: <3

Blogg:
HoneyDarko | 2010-06-06 / 20:10:58

Super chicka vintage smycken med en modern twist.



Besök vår webbshop http://honeydarko.jetshopfree.se/ om du vill sticka ur mängden och vara unik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: