snart iväg

Publicerat: 2010-07-26 / 19:52:08

börjar snart jobbet, eller ja kl 22:00 men åker här ifrån tjugo över nio.
Går ganska bra att jobba natt, mycket bättre än att jobba eftermiddag + att man tjänar mycket mer ;) hehe.
Ska strax fixa lite pannkakor, blev bra sugen på det!
Sitter just nu och myser i emanuels tröja, packade ner den i väskan i lördags eftersom jag inte visste när vi skulle ses och då vill man självklart ha pojkvännens kläder tihi ♥
Jag har förresten världens roligaste grej att berätta hehe.
Jo i lördags så bestämde jag och emanuel oss för att gå ut och äta,
vi tänkte alltså någon mer fin resturang som akropolis eller China.. låter gott va?
Och vi ville ju käka lite senare för då är det mysigare tycker vi så vi bestämde oss för kl 22:00,
men när vi kom ner så såg vi att akropolis stängde klockan tio och china också och lika så gjorde alla
andra resturanger hahah.. så vi hamnade inne på en pizzera och vi som hade gjort oss lite extra fina så blev
det att äta på pizza, kändes inte allt för roligt. Vi som hade skojat om att det skulle bli romantisk middag på
en pizzeria och så blev det så hahah, fyfasiken så kasst. hahah så tokigt det kan bli!
Nåja vi ska ut och käka någon annan dag istället och då får vi väl lov att gå ut lite tidigare då hehe.



min plutt är så gullig så :) ♥

btw ska ner till nadia någon helg snart, fyfan så jag längtar!!!!!!!!!
Min lilla tokstolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: