sen uppdatering, jag vet!

Publicerat: 2010-07-18 / 20:10:15
jahapp då var man här igen då. Inte blivit nå uppdatering för jag har verkligen haft fullt upp, men nu när jag jobbar förmiddag så ska jag försöka få tid att klämma in några inlägg här och där.. det är ju kul att blogga!
Tänker då inte berätta allt som jag har gjort under denna tid jag inte uppdaterat utan ni får haka på här ;)

Sköööönt har det varit med helg iaf, men imorgon bär det av till jobbet igen.. jobbigt men jag vet att jag kommer gilla det i slutändan (moooooney) hehe.
I morgon ska nog jag och mamma till agilitybanan med Vilda och sen så ska jag sova hos sophia så slipper jag stiga upp 04:20 på morgonen, kan då istället gå upp kl 05:00 STOR skillnad! Börjar jobbet kl 06.00 och bussen går 05.35 så det är därför jag lär upp vid den tiden siddu.
Fint väder har det också varit nu ett bra jäkla tag, ujujuj vad man njuter!

Bild på Vilda :)


nu får det räcka, ni får väl se om det slinker in ett inlägg i morgon ;)
då kommer det förmodligen stå hur klantig jag är på jobbet som slår
i mig överallt, det är nämligen så jag är hehe.
Btw fika med karlsson på tisdag, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: