något som måste göras oftare!

Publicerat: 2010-07-30 / 22:12:35
ååh jag känner mig som en ny människa, det är sant!
Låg i badet bra länge, hade i olivbadsalt och droppade i tallbarrsolja så
det blev att lukta jätte frächt :) håret blev förresten jätte mjukt och skönt av det, toppen!
Efter badet gjorde jag en ansiktsmask, en sådan som blir varm när den kommer i kontakt
med huden. Gillar dom som värmer mest, känns som om dom ger bäst effekt!
Det enda jag har kvar nu är att måla både tå och fingernaglarna, sedan är hela
listan checkad ;) Sådant här borde man ta och göra oftare, det är ju hur skönt som
helst att pyssla om sig själv!


Nu blir det fisksoppa och sen nagelmålning! Ha en bra kväll alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: