mysa by myself

Publicerat: 2010-07-30 / 20:08:25
ja det blev inte att umgås med pojkvännen idag, så jag får ta och mysa själv..
lite tråkigt eftersom jag hade planerat lite vad vi skulle göra och käka för något,
så inte på det bästa humöret nu men men..
Tänkte ta mig ett varmt bad nu, har ställt fram ljus och badsalt och andra mysfaktorer :)
Senare ska jag ta och äta sophias och jespers fisksoppa som dom tog med till mig igår,
den är så underbart god och dom är så underbart snälla!
Btw hade beställt kläder från nelly som kom igår, men allt åker tillbaka eftersom inget
var som jag hade förväntat mig.
Medans jag badar kan ni ju alltid nöta min och rålösegunnars (nadia. Kärt barn har många namn ♥) låt ;)




Kommentarer
nadia | 2010-07-31 / 14:21:53

Alltid våran låt hedvig!! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: