I LOVE

Publicerat: 2010-07-30 / 17:27:26


ser ni inte vad gott det här ser ut?! muuums jag älskar sushi!
Det vattnas i munnen när jag kollar på bilden hehe, börjar nästan dreggla hehe ;)
Dom här har sophia och jesper gjort, för någon dag sedan fick jag en matlåda av dom med sushi, så snällt :)
Ville typ spara en för varje dag, så gott är det!

Nyss var jag ute i skogen och jagade efter Vilda.. ni ska bara veta va arg jag blev..
Hon älskar ju skogen så jag tänkte att jag kunde ta med henne dit för en gångs skull,
så hon fick springa i sin långlina där så att jag skulle få tag på henne lättare om hon
skulle få för sig att rusa efter något. Självklart kom det ett rådjur och Vilda började
kuta efter det, och jag efter henne så långt som jag kunde se henne sen så stannade jag och
försökte ropa lockande saker men ingen Vilda kom.. jag gick då ut på gatan på området och kikade
om jag kunde se henne där och då sitter hon på ens gård och hade trasslat in sig i studsmattan på gården,
fy så pinsamt det var! Tur hade jag iaf att ingen i huset var ute, då hade jag skämts ihjäl hehe.
En gubbe som var på besök hos en av grannarna fick se hela dramat och när jag hade kopplat henne så
berättade jag för honom vad som hände och även att jag och Vilda är ovänner ett tag framöver nu..hehe.
Ja nu är hon helt slut iaf och har gått och lagt sig, förmodligen i någons säng..tokvovve!


Kommentarer
nadja | 2010-08-01 / 21:36:05

håller med dig, sushi är såååå gott!

Emelie | 2010-09-13 / 14:59:13

hahaha Vilda, hon är så rolig !

sötvovven :P

Blogg:
victoria | 2010-09-15 / 10:03:56

Det ser gott ut men jag har aldrig vågat pröva. Borde jag det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: