vill vara prinsessa igen!

Publicerat: 2010-01-22 / 17:13:17

ja vem vill inte det? Jag skulle mer än gärna gå på balen igen! :)
att få känna sig som en prinsessa sitter aldrig fel ;)
men har bestämt mig för att hyra ut min balklänning, den är ju suuper tjuusig !
så om någon är intresserad så är det bara höra av sig, storlek xs är det på den.

bjur lite bilder på den skönheten:





okejdå, ni kan väl få se mitt vackra hår med;)




sminkningen gjorde min mamma, super duktig som ni ser !



yes som sagt bara höra av er om det är någon i närheten som vill hyra den till sin bal :)


Kommentarer
gossiprightnow | 2010-01-22 / 21:46:20

Hejsan du är med i veckans blogg! Fisk röstare och lycka till nu ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: