vilket äventyr!

Publicerat: 2010-01-14 / 08:56:31
Först tänkte jag börja att berätta att jag är med i en tävling på om denna mascara ;)
hoppas man kan ha tur och vinna denna gång!
lite lättare att vinna här än när man är med i kenzas tävlingar, då har man verkligen
tur om man lyckas vinna!

Om du också vill vara med och tävla gå då in på denna sida: http://melissablogg.devote.se/blogs/3566081/taevling.htm#WriteComment

idag blev jag förresten väckt av telefonen, emanuel ringde eftersom vi hade bestämt att han skulle ringa mig så gjorde han det :) och det tackar jag för, för längre fick jag inte sova! hade nämligen somnat om efter pappa/mamma (minns inte ens vem som väckte mig) väckte mig vid 7 tiden .. :P

Och igår var det en hel galen dag haha! Jag skulle ju upp till tandläkaren i falun och då följde ju sophia med så snäll som hon är :) Allt blev hel galet redan från första början. Vi skulle åka tåg och gick ner ca 15minuter tidigare för att vänta på tåget, men då var tåget ungefär en halvtimme försenat...vi stod där och grubblade över det och sen så kom en gubbe och frågade vart vi skulle och vi sa falun, då sa han att bussen stod utanför. så vi gick väl dit och hoppade på bussen, inge betalt tog dom heller så resan till borlänge blev gratis. Sen när vi hoppade av bussen i borlänge så stog tåget och väntade på oss i falun vilket är väldigt ovanligt.. men jag och sophia klagade självklart inte ;) Vi gick på tåget och sedan när "Biljettkvinnan" kom så sa hon att hon bjöd på kaffe och té för att dem var så sena, "okej?" tänkte väl vi då hahah. och tåget var inte ens försenat, vi kom fram en halv timme tidagre än beräknat :o hahah fast det gjorde ju inte oss något vi trippade runt i staden och då rann tiden fort iväg.

Kan även berätta att framtänderna är klara nu som dom ska vara :D:D:D:D
hur lycklig är jag inte nu då?! suuuuper lycklig !!!!!

men det var allt för denna gång, lär sätta igång och skriva på rapporten så den blir klar någon gång! :)

Kommentarer
Linnéa | 2010-01-14 / 11:56:49

Haha, låter juh helt perfekt! Sådana dagar ska man ha fler av ;D

nadja | 2010-01-14 / 13:43:03

åh nämen tack tina :D va gullig du är. jag tycker om att läsa dinblogg också, står massa blandat. de gillas :D

FERHAT - Studerar till sjuksköterska | 2010-01-14 / 14:54:20

SV: Oj, är det inte jobbigt? Varför inte bara flytta upp hit? :P

Emmis | 2010-01-14 / 16:32:02

hihi tackar (A) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: