väntar och väntar..

Publicerat: 2010-01-29 / 16:03:06
vill verkligen att det ska komma nu! Paketet alltså som jag och sophia beställt.
nyfikna ? Det innehåller kläder vi beställt :) vill bara ha hem dom nu!
hoppas de kommer nästa vecka !
Idag ska vi (jag, mamma & pappa) till sophia, Jesper, ängla och elliot ;D
Det blir rooligt, som vanligt :) kanske får spela lite wii om jag har tur .

Kollade en sväng på "step it up and dance" idag, usch vilket bra program alltså!
Men fel person vann tycker jag.. Någon av dom andra kunde ha vunnit men inte CODY!
För tråkig för min smak...såg ju ingen personlighet i han och vem vill se en sån på scen? Not me!

Här är ett av klädesplaggen jag beställde:


Im waaaaaaaaaaaaaaaiting!

Kommentarer
Anonym | 2010-01-29 / 17:09:35

jag fick mail om att pketet skickades idag! Fina puckar!

Blogg:
Anonym | 2010-03-24 / 20:19:30

fynda fynda!!



mineralsmink /kläder / skor / smycken



http://shoppingzenter.blogg.se/

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: