uppe med tuppen?

Publicerat: 2010-01-07 / 10:55:35

det var då inte jag idag, gick väl upp lite efter 9.. nu håller jag på att färga mammas hår, verkar bli fint!
Lär färga mitt också någon dag snart, även fast inte utväxten syns mycket, men behöver mer glans i det!
Ska börja plugga efter jag har fixat mammas hår..
Idag blir det nog att plugga hela dagen men jag ska även ta ut kiwi så hon får hoppa i snön och övningsköra med pappa :) blir roligt att köra, känner faktiskt att jag är redo för att ta körkort i sommar! Emanuel kommer också försöka ta körkort då, då kan vi plugga till det tillsammans vilket blir PERFEKT!
nej nu ska jag dra, skriver mer sen!
bjur på en bild på min porslinshand med massor av smycken på ;)

riktigt bra att ha en sådan här hand som man kan hänga upp sina smycken på
sedan så är det bra snyggt också!


Kommentarer
cassipassi | 2010-01-07 / 17:00:58

gumman, vad har du för hårfärg nu? :):))

cassipassi | 2010-01-07 / 17:02:21

jobbar som barnvakt på cope, eller vad det heter :D ganska kul faktiskt :p <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: