träna snart då.

Publicerat: 2010-01-11 / 15:25:32
snart blir det att träna, åker med en halv 5 buss in till stan :)
Sedan så följer jag med sophia hem och så ska vi kanske spela lite wii, superkul!
Förresten så klarade jag den senaste tentan, så otroligt skönt lär jag säga! :D
Måste även medge att man blir lite stolt över sig själv att man klarar dessa tentor,
allt blir mycket roligare när man klarar av och inte behöver göra om.

Har pluggat mycket idag, men ändå så känns det inte som att det blir så mycket gjort..
men jag vet skurken till det! Det är nämligen dessa svåra böcker som ska krångla till det för en!
Måste lixom tänka djupt och läsa mellan raderna, hur kul är det? noll!
Men jag ska klara denna kurs med, det måste jag!!!



nu blev jag sugen på lussekatter! Men finns inga såna kvar :/ typiskt!
tror ni det går att baka nya? jag menar finns det saffran än i affärerna?
hoppas isf kanske man ska köpa lite och baka någon dag :)


Kommentarer
nadja | 2010-01-11 / 15:33:09

ja precis, de va vi :) seglade, solade, badade mmitt ute i havet :) de va härligt! hoppas ni får en super resa :Dkramkram

C wolf | 2010-01-12 / 11:04:15

saffran finnsalltid (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: