törnrosa.

Publicerat: 2010-01-30 / 13:07:18
har verkligen sovit som rubriken min idag! Vaknade en gång av att jag drömde någon mardröm och blev lite rädd men sen lugnade jag ner mig själv och somnade om ganska så fort :) Sedan så sov jag ända till halv tio, riktigt skönt och det behövdes kan jag verkligen säga! Har inte sovit såhär bra på länge..

Nu sitter jag här i sängen helt nyduschad med en turban på huvudet ;) + att jag har smörjt in hela mig så nu ska jag bli lika mjuk som en babyruuumpa hah!

Igår så var vi ju hos sophia och jesper, dom bjöd på hemmagjorda hamburgare, suuuuuuuper gott!
jag råkade tydligen ta den största, det kändes verkligen i magen min.. helt proppis! haha

idag är det förresten kaaaaaaaaallt ute, vi har -26 här brrrrrrrrrrrrr..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: