tom med ord..

Publicerat: 2010-01-08 / 16:47:24
just sånna här dagar vill man ha alla vänner hos sig!
Men nu är alla dom bästa borta, långt borta :(
Linnea är i allingsås, jessica i närheten av allingsås (glömt va det hette, förlåt) och nadia har flyttat idag till storstaden stockholm.. så himla tråkigt utan er här :( :(
Men jag är super glad över att jag har kvar er som vänner fast vi är så långt ifrån varandra.

har pluggat typ hela dagen idag, blir helt slut av det!
skönt att plugga ensam hemma nästa vecka!!

Men nu ska jag ta mig en dusch eftersom jag fortfarande sitter och myser i morgonrocken och sophia och jesper kommer snart hit.

Jag bjur på en bild då det var bra tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: