spänna rälsen idag

Publicerat: 2010-01-13 / 08:39:43

håller på att fixa iordning mig, ska till falun till tandläkaren idag, skönt att få tandställningen spänd!
Mina tänder ser riktigt fina ut, börjar bli nöjd :) Tur att man inte behöver åka själv dit upp iaf, min snälla syster följer med som sällskap :)

jag har aftonbladet som startsida på min dator, brukar alltid läsa aftonbladet det första jag gör! Och nu såg jag att det hade varit jordbävning i haiti och att hundratals är döda.. så otäckt när det sker sådana där naturkatastrofer tycker jag, man vet ju aldrig vart det kommer att ske.. kanske händer här i sverige någon gång, vem vet?!
Nog för att det finns forskare som sägs ha koll på det, men saker och ting har ju förr gått fel här i världen..
Tycker då att det var riktigt hemskt att läsa den artikeln! skänker min tanke till dom i Haiti idag <3


Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska | 2010-01-13 / 09:00:07

Fin blogg .)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: