rolig helg!

Publicerat: 2010-01-10 / 18:01:22
Godkväll! Min helg har varit jätte rolig! Jag och emanuel var hos hans pappa där dom hade julgransplundring, var en massa olika aktiviteter :D så himla kul! Träffade mycket nytt folk då också vilket alltid är trevligt :)
Var även några små barn med och gud så roligt där är att busa med såna gullisar! Jag busade med en liten pojke som fortfarande hade blöja uuuurgullig! :D

Annars har jag inte mycket att berätta förutom att jag har beslutsångest, ska jag åka upp till sundsvall eller inte denna gång? den frågan är så jobbig att grubbla över! Hatar att bo på det otäcka vandrarhemmet själv, måste ju gå hem ifrån skolan själv och då är det ju redan mörkt :( Sedan så ska ingen i min grupp upp då blir det ännu tråkigare eftersom alla sitter i sina grupper... Men samtidigt vill jag upp eftersom det kan vara givande!
Någon som har förslag hur jag kan göra? behöver hjäääälp!

Nåja, har ni gjort i helgen då?


Imorgon blir det att plugga en hel del och träning ska också ske!

Här får ni ett kort på mig, sophia, maria och nadia!
4 år sedan är det.

Kommentarer
nadja | 2010-01-10 / 19:25:35

åh tack tina, de värmer. klart vi kan ses nån dag :) jag har all tid i världen haha :) kramkram

cassipassi | 2010-01-10 / 21:50:30

åh fyfan vad söt bild på er! saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: