pain in my head..

Publicerat: 2010-01-28 / 20:06:42
usch jah, jag har ont i huvudet :( febern känner jag inte av just nu men det kan bero på att jag tagit tabletter..
eftersom jag inte varit så pigg idag har jag mest legat och kollat på tv och vilat mig massor, det är den bäästa medicinen enligt mig!
Imorgon blir det nog att besöka sophia och jesper (om jag är friskus), dom ska bjuda på mat :) så snälla dom är !
Sedan så lär jag plugga imorgon med, får inte bli att ligga efter då blir det så jobbigt!


PITABRÖD MED TONFISKRÖRA!
detta recept är till min vän cassi
som smsa mig idag och ville ha det.
Men jag har inget exakt recept på det
men jag improviserar lite granna ;)

2 burkar tonfisk (fin tonfisk, inte sådan som det kan vara delfiner i)
1 röd lök
några skedar majonäs

Man börjar med att hälla i tonfisken och delar den om det behövs, sedan så hackar du löken och lägger i den tsm med tonfisken. Efter det lägger du till majonäs, varken för mycket eller för lite.. men smeten ska bli sammahängande ungefär såhär ska det se ut, sammanhängande och bra (inte min bild så jag vet inte direkt vad den innehåller).

Sen är det bara att fylla pitabrödet med toniskrörar och lägga i skivade tomater, gurka, sallad och allt vad man nu vill ha i . Riktigt gott är det + lätt lagat!

Kommentarer
cassipassi | 2010-01-28 / 21:11:00

åh gumman krya på dig! <3

hehe tack så mycket sötis! :D:D

nadja | 2010-01-29 / 16:56:40

ÅH det lät ju as gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: