ojojoj vilken dag..

Publicerat: 2010-01-07 / 18:21:22

övningskörde nyss med pappa och jag tar tillbaka det jag skrev i det förra inlägget.. :(
nu var det inge roligt att köra, blev rädd och stressad när jag skulle köra på stora vägen...
så det slutade med att jag fick köra på en mindre väg där jag fick 3 möten, fast vägen där är så himla smal så det blev så trångt.. men det gick ganska bra att köra där åtminstonde.
otäckt att behöva köra i 50km :o tycker det räcker att köra i 40km!
nog om denna jobbiga körning, hoppas det går bättre nästa gång som förmodligen blir i morgon..

Nu ska jag läsa lite i boken "preventiv medicin", låter kul va?
Nej men det är faktiskt intressant, står om olika behandlingar/lösningar/orsaker som finns om man tex är stressad m.m

vill fortfarande vara liten gosig bebis som alla tyckte om och aldrig blev arg på, tänk va skönt!
även fast man gjorde små hyss så skrattade dem bara och tyckte man var gullig, vilket härligt liv bebisar har!
Jag var riktigt busig när jag var liten, klättrade upp i bokhyllan och kastade ner tv-dosan, klättrade över spjälsängen till systers säng och kladdade massor med maten jämt och mycket mer bus gjorde jag med haha!
Sedan så älskade jag min "gosse-kudde", den hade jag jämt med mig i handen och gosade med och så var jag nästan alltid glad med ett stort leende på dem små bebis läpparna :) tihi!

jag när jag var liten och go :)



en go bild på mig och storasyster sophia!



mamma har tagit en hel del fina bilder på oss som små, det är man otroligt tacksam över!


Kommentarer
cassipassi | 2010-01-07 / 18:23:45

ja den färgen är du fin i. :D haha nej det var jag då verkligen inte ;o typ värsta tjock på vissa bilder (a).



nej usch det är ganska läskigt att köra i början :) men ah lite pågång iaf ;) du är duktig gumman! <3

skit söta bilder ju :D:D

nadja | 2010-01-07 / 21:49:13

nej va söööt :)

Linnéa | 2010-01-08 / 15:00:30

Haha, jag vågar lova dig att det är endast nu du vill köra i 40, sen när du kommit igång lite då vill du garanterat upp med farten och leka lite ;) Men jag håller med dig, det är ruskitgt läskigt att köra i 50 i början!



Haha, man ska vara busig som liten, det är så det är ;) SJälv ritade jag en jättefin texkning på bilen när jag var liten, pappa vart såååå glad ;D



Kul att du bloggar, tycker om att läsa vad som sker! Måste juh hålla koll på dig på något sätt när jag bor så långt bort ;D



Take care <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: