nu är jag här igen!

Publicerat: 2010-01-05 / 19:37:13
förstår att ni har saknat mig, men har haft ganska fullt upp så har inte haft tid att blogg något kring jul & nyår..
Ni kan få lite uppdatering iaf så snäll som jag är!

Julen min såg ut såhär: Firade den hemma med familjen + mormor och mammas två bröder, trevligt & mysigt :)
Jag och sophia kollade på kalle anka som vanligt och tyvär så kollade vi senare på kvällen på Anna ankas jul, man kollar för att det är så himla sjukt.. herregud, alla satt tysta och kolla på den kvinnliga ankan, vi var helt chockade hahah! Nog om det. Vi åt även jätte god jul mat som mamma och pappa hade lagat, men tur att man bara äter julmat en gång på året! hur kan man bli så trött på den maten? det är ju suuuper gott men ändå tröttnat man, skumt?!  Jag fick även jätte fina julklappar, så himla roligt! tack alla!

Nyåret såg istället ut såhär: Åkte med emanuel hem till hans far tidigt på dagen, där åkte vi spark och lekte i snön tills det blev mörkt :) Sedan så hade hans pappa och hans fru lagat riktigt fin 3rätters middag, guuud så gott det va!! Jag lovar att jag njöt av varje tugga ! Senare på kvällen så spelade vi även ett nytt spel Eva-Karin hade köpt, jag kom två ;) haha. Mysigt att spela spel. Sedan på tolvslaget så skålade vi för att 2010 ska bli ett år utan sorger! Det känner jag att jag behöver efter detta jobbiga år då morfar först gick bort :( och sedan våran älskade katt ..
hmm jaa... god fortsättning till er alla iaf!

Återigen till nu tid. Idag har jag pluggat, skrivit en massa på min rapport.. går ganska så bra faktiskt.
Sitter och pluggar i min säng med min egna laptop i knät, bekvämt och bra så man slipper höra allt annat runt om kring sig .

ikväll så blir det lite mysandet framför tvn kanske? troligtvis. Ska snart dricka glögg, hjortron glögg, mycket godare än vanlig tycker jag!

Vet ni vad? jag inhandlade mig ett par skor igår på REAN! Shit så glad jag blev! Köpte dem för 300 och har kostat 800, fatta vilket kap! Jag är då ingen slösa som 08or hahah (ta inte åt er). Vem är liksom inte så smart och kikar på mellandags rean för att hitta något riktigt snyggt för att förmodligen spara en slant på månadensköp? inte kissie iaf haha! Hon klandrar ju istället oss som är smarta och sparar en slant, även fast det kanske inte är hennes riktiga jag?! men ändå, det är osmart att trycka ner oss som är smarta oavsett om det inte är menat på riktigt.

Vet ni en till sak? Jag och emanulis ska åka utomlands, spanien blir det! jippie så kul och skönt :D
Vi två flummon i spanien, kan inte bli annat än bättre!

oj detta inlägg blev långt men det beror väl på att jag inte varit så aktiv på länge.
men nu är jag tillbaka ett tag iaf ;)

men nu får det vara slut för denna gång, ciao!
inte så passande bild men tjusig är den allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: