godkvällens bloggläsarn!

Publicerat: 2010-01-06 / 21:39:03

Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät.
Har ni haft en bra dag i den fruktansvärda kylan? har ni haft det kallt?
här har det som sagt varit 30 grader och det ska fortsätta så ett tag nu tydligen, suck ..
Emanuel kom ju till mig idag, alltid lika roligt & mysigt <3 :)
Städade också idag ju och gud så fräscht och fint det blir, damsög, skurade och dammade :)
inte det roligaste men det lär ju göras det med och man blir alltid lika nöjd i slutänden.

har en samling av marilyn monroe prylar så tänkte dela med mig lite bilder på det!


två muggar högst upp till vänster, tavlor till höger, vinglas nere till vänster (har 6st), klocka!

men har också ett par gardiner med henne på + en plånbok med henne, så jag är ett riktigt fan av henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: