gårdagen.

Publicerat: 2010-01-28 / 12:33:28
det var riktigt roligt igår på dansen! Kände igen lite steg och så, det var alldeles lagomt svårt :)
Ska bli roligt att komma igång och dansa, det är ju så kuuul!
Hoppas jag en dag blir lika bra som Billie (tränaren)! Hon var sjukt duktig, hon gjorde en inte lite imponerad kan jag lova! Som ni kanske förstår så ska jag iaf fortsätta på dansen :) varje onsdag kl 6 kommer det att vara, jihoo!

Idag har jag en satans träningsverk, både sen i måndags då jag och sophia tränade benen som f*n ;) haha och sedan dansen igår, shiit vilken träningen det var alltså! Vi tränade stenhård styrka så det gör borde ont i armarna och benen, great! jag var inte ironisk, det är skönt med träningsvärk. Då har man verkligen tagit i! :D

Sitter även med lite feber idag, det är däremot inge vidare.. hade helst varit utan det så jag kunde träffa emanuel och träna med sophia.. typiskt! :/ men men.. har inte varit sjuk på länge så någon gång är det väl min tur med I guess.

Pratade nyss med mammsen i telefon, hon är bäst !
Jag är så glad att jag har en sådan underbar familj, dom har alltid brytt sig om en och gett en bra uppväxt :)
tror jag blir kvar hos mamma och pappa för alltid ;) haha ! nejdå inte riktigt så men nästan tihi.


Kommentarer
Linnéa | 2010-01-28 / 16:14:44

Helt sjukt vad kan få en att bli avis ibland! Det där med dansen låter verkligen helt underbart, önskar jag kunde vara med, men det blir nog lite för långt för mig att pendla på onsdagarna ;) Haha! Ha det gott Tina, lycka till med dansen nu, inte för att du verkar behöva det, men för artighetens skull så skriver jag med det ändåå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: