fullt upp.

Publicerat: 2010-01-20 / 20:04:20
ojojoj har verkligen varit fullt upp, därför jag inte skrivit på ett tag.
har pluggat, pluggat och åter igen pluggat (hoppas det lönar sig eftersom man sliter som bara den!).
Idag har jag gjort det som står ovan hahah nämligen pluggat :P
Läst Klinisk psykiatri låter väl intressant? Hitills är det inge intressant, men det beror nog på att jag inte än förstår något, men när jag väl förstår så blir det nog intressant tror jag :)
Våran katt Bubba sov hos mig hela natten, så himla mysigt ! Han är ju en sån som sover uppe vid huvudet på en och så nära en som möjligt, verkligen jätte mysigt!
Bubbsen har även legat bredvid mig när jag pluggat, tog kort på hans stil så ni får se den ;)


Här ser ni hans snygga stil ;) han låg stilla så jätte länge, som om han vore modell haha!

checka in hans stoora tassar, så fina så .

Kommentarer
nadja | 2010-01-20 / 20:17:58

jag ska praktisera i falun, på må bättre :) men klart vi lär ses framöver :) <33 kommer ju hem till helgerna ockjså så :)

Estefany | 2010-01-21 / 21:48:59

men gulligull katt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: