ännu en ny vecka.

Publicerat: 2010-01-11 / 08:57:44
Jahapp ny vecka igen, gud va tiden går fort :(
Jag har nyss ätit frukost, blev mannagrynsgröt mumms!
Igår så bokade jag och Emanuel resa till mallorca :D Vi åker i maj, kommer bli jätte roligt och spännande! Lite nervös hur det kommer gå men jag kan garantera att vi kommer klara det fint :)
Vi bokade värsta dröm hotellet, massa av pooler ifall det skulle vara för kallt att bada och jätte fint rum ;) 
Vi kommer bo på ett slags spa och relax hotell, känns ganska lyxigt tihi!
det var ****+ stjärningt hotell och ändå så var det inte så dyrt, lyckos oss !
Om ca 4 månader åker vi alltså, det är ju snart :O borde kanske börja packa nu redan? hahah nejdå!
Jag kan lägga upp bilder sen på hur allt ser ut :)

Nu ska jag snart börja plugga iaf lär skriva mycket på rapporten nu.
Sedan så blir det att träna vid 5 tiden :)


emanuel & jag

Kommentarer
nadja | 2010-01-11 / 13:24:35

men gu va roligt tina :D utomlands med sin pojkvän är hur mysigt som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: