vilket tålamod jag har..

Publicerat: 2010-02-17 / 23:06:36
Ojojoj har setat ett bra tag och grejat med bilder och nu så fick jag förhoppningsvis till det :)
Jag är inte så duktig på sådant men eftersom jag skaffade ett lättare program så gick det lite bättre.
I PS så fick jag ju lov att sitta i flera timmar för att förstå, men nu satt jag kanske bara en timme ;) höhö!
Var dans idag då, vart lika roligt som vanligt! Ska köra igenom dansen varje dag nu så att jag inte glömmer den.
Hoppas på träningsvärk i morgon ;)

här kommer ett collage, testade bara så därför blev det bilder på bara mig typ..
Men sen om jag kan detta så ska jag då få iordning på en massa bilder :D

Här kommer det jag gjorde i fotogrejset;


skulle ha tagit vit bakgrund.. men men man lär ju sig nytt helatiden .

Kommentarer
nadja | 2010-02-18 / 11:19:55

ja den va bra :)

Linnéa | 2010-02-18 / 13:25:08

Du är då pysslig du, det beundrar jag dig för!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: