trööööööög

Publicerat: 2010-02-24 / 23:07:15
okej idag har jag varit trög! + att jag har haft skitont i huvudet också, inte lätt inte...
Varenda litet steg på dansen idag kändes svårt tackvare min tröghet.. bättre lycka nästa gång I guess! Måste tillägga att dansen är rolig oavsett hur trög och hur ont man har i kroppen osv!!!
Annars så har dagen varit mysig hemma! Vilda har varit lika go som vanligt, ett riktigt busfrö är hon allt :)
så himla skönt att vara hemma vid henne igen, man vill ju lixom inte åka bort när man har en liten bebis hemma tihi. Imorgon ska jag och mamma ta med vilda till veterinären, hon ska ta en valpspruta. Hoppas det går bra.
Men nu ska jag allt ta och sova, Bubba ligger och väntar på mig :)
Sov sött nu.


saknar min underbara morfar.. tänker på dig varje dag!!!!!
jag älskar dig

Kommentarer
Felicia | 2010-02-25 / 09:52:23

Sv: Tack, detsamma!

Jo med mej är det bara bra.

Hur är det med dej?

BTW, beklagar sorgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: