tjollahopp!

Publicerat: 2010-02-11 / 16:14:21
Idag har jag pluggat en hel del, Vilda gav mig tillåtelse och sov ganska mycket för en gång skull.
TACK VILDA! haha. Jag har precis lärt henne att ligga, hon är jätte duktig!
Och snart kommer mammsen hem och då ska vi nämligen visa vad hon kan eller ja inte direkt då, för hon måste väl lugna ner sig eftersom hon blir så otroligt glad när dom kommer (mamma, pappa & sophia) . sött!

Försökte mig precis på dansen som vi håller på med på streetdancen, gick hyfsat bra.
Hade glömt bort några steg, men det mesta kommer jag ihåg.. ROLIGT ATT DANSA!

här är låten vi dansar till, blir ganska mycket skak roooooompa i den tihi.


Kommentarer
Linnéa | 2010-02-12 / 14:30:30

Jag blir lika avis varje gång jag ser att ni ska iväg och dansa, så SJUKT KUL ju! Kommer ni att ha någon visning sen? Vore ju kul att se! Ta hand om dig min vän :)

nadja | 2010-02-12 / 17:32:47

dansar ni ragga alltså? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: